mandag 13. august 2012

Å plukke blåbær...



... er noe av det mest beroligende jeg vet. 



Vi plukket 2 kg blåbær uten bærplukker i går. Været var fantastisk og den travle hverdagen ble satt på pause i noen timer. Det er så deilig å være ute i skog og mark, uten å høre en eneste bil suse forbi. Nei, jeg tenker det hver gang jeg tuller meg inn i en skog, dette bør jeg gjøre oftere.. Så blir det vinter. Hehe. Nei og nei. Bort med unnskyldningene. 

Ha ei fin uke! Jeg må finne ut hva jeg skal bruke blåbærene til! Har du forslag ? :)

Julianne <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lag rørte blåbær, vel! Supergodt på pannekaker, frokostblanding, cottage cheese osv.

Julianne sa...

Ja, det er godt! Men jeg har store mengder rørte jordbær i fryseren, så tenkte å finne på noe annet med de blåbæra! Har fryst ned mesteparten, så kan alltids ta opp et par bokser og lage friskt blåbærsylte når jeg skal ha pannekaker ;) Blåbærsylte i frokostblandingen er forresten helt konge, elsker at melka blir lilla.

Takk for tips da! :)