fredag 15. februar 2013

Homemade tacos

Fredag er for veldig mange ensbetydende med taco til middag. Taco er godt, enkelt og de fleste liker det. Finnes det egentlig folk som ikke liker taco ? Jeg bare spør! Rop ut, deg vil jeg gjerne hilse på! Hehehe

Dere som har fulgt bloggen en stund, har kanskje fått med dere min evige kamp mot en sunnere taco. En av mine mest populære oppskrifter er faktisk den med hjemmelagede tacolefser! Jeg tenkte jeg skulle samle oppskiftene i et innlegg slik at det blir enklere å finne fram hvis du en dag bestemmer deg for å lage hele tacomiddagen din fra bunnen av! Trykk på linken under bildet for oppskrift. 








Hvis du ønsker en skikkelig sunn taco, hvorfor ikke lage en tacosalat ? Denne under passer fint for dere som ikke spiser kjøtt også. Veldig god og lages på et øyeblikk. Så lenge du har ingrediensene tilgjengelig da. Det krever litt mer tid om du må på butikken i tillegg. Men igjen så får du trim. Så ja, denne taco-salaten kan bidra til generelt god helse. 




Oppskrift på hjemmelaget taco-krydder finner du forsåvidt ved å trykke på linken til tacosalaten. Bytt ut bønner med stekt karbonadedeig! 

Nå må du ikke tro at jeg står og steker mine egne tacolefser, lager salsasaus fra bunn og aldri kjøper santamarias tacokrydderblanding, for det hender nokså ofte. Jeg gjør det hvis jeg har tid og lyst, og så synes jeg det er så utrolig artig når mine forsøk på sunnere varianter blir vellykket!

Have a good taco-friday! 

July

Ingen kommentarer: